2009-09-14
 13:21:51

Här ser det mest ut som det brukar....

Ja just nu sitter jag i köket/badrummet. Hmm hur går det ihop? Jo men om man känner min mor så förstår man nog att det är renovering på g igen.. Väggen mellan toan å köket är nu borta och även väggen mellan mitt gamla rum å vardagsrummet. Så kan de va. Nu ska vi visst iväg till tippen med all bröte. De blir ju en del. Hoppas på att ja hinner tvätta min bil innan jag ska iväg å hämta Dell också. Dom har köpr ny högtryckstvätt så då e de ju lite roligare. Heh.. Jeje.




Emmelie

Hhaa yes, undra bara om de inte kommer se för kort ut när de ej e plattat :S Puss Du kommer du i helgen? Vinkväll?



PUBLICERAT: 2009-09-15, 12:07:50 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: