2009-09-09
 12:36:33

Idag ska jag

inte göra nånting vettigt. Eller de beror la på hur man ser de.
Jag har tänkt mig en ta-hand-om-mig-själv-dag. Jacuzzi, fotbad, nagelfix, hårinpackning och bastu står på schemat. Men först måste jag ut å hämta ved för den va slut härinne. Annars blir det inget varmvatten..
Så nu ska jag bannemig bli fräsch å snygg. Haha. Kanske skulle ta mig några minuter i solariumet efter att man peelat huden också...? :)


daniella

ditt lilla äckel :P



PUBLICERAT: 2009-09-09, 13:18:52 | URL: http://dellisch.blogg.se/
Lena

Lovely!!

En liten å försynt fråga.... Eller inte alls egentligen!

NÄR kommer du å hälsar på??????????

Du är enormt efterlängtad ska du veta.

Saknar dig som tusan Bex.



Kram Moster Lena, Kusin Jonathan, å Tommy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: