2009-09-19
 09:38:50

Lördag

Ja nu har jag varit dålig på att uppdatera. Har liksom inte haft tid till att sätta mig ner någon längre stund.

Della var hos mig i Småland å hälsade på i veckan, de va riktigt kul. Vi gjorde väl kanske inte något speciellt men de va kul att få leka lite med henne:) Ja, å sen på torsdagen bar det av mot Ullared å shoppa lite. Hittade en ny höstkappa. Riktigt gosig. Längesen ja köpte nån ny jacka så de kändes bra. Sen blev det Alingsås. Släppte av Dellpel å åkte till BöööPHEn å hälsade på henne å Ebba. Oh vad hon växer lille Ebba, hade blivit jättestor:)
Fredagen blev en dag med saker att göra hela tiden.
      Emmelie har ju hållt på med GI en period nu å de har gott kanonbra för henne så igår började jag också. Vi gick till gymmet å tränade lite å var duktiga. Sen åt ja efter Gi hela dagen. Fuskade på kvällen med vin å nötter. Men meningen var att ja skulle börja på riktigt idag. Så nu ska ja snart ta å äta en omelett. Får la se hur de kommer å gå. Emmelie säger att man blir väldigt trött efter några dagar efter att man inte äter nått socker. Jaja. Tror att vi ska ta en långpromenad bort till Della sen å lämna hennes mopp hon glömde i min bil. Sen vet ja inte riktigt vad som händer. Ska väl antagligen bort till mormor idag också för de är där ja ska bo när ja är i Alingsås nu i höst. Imon ska vi gå på ett danspass, kommer bli intressant. Ja har bokat in ett möte på måndag med hälso för att prata om att bli medlem, men måste ju se om de finns nån möjlighet till att frysa medlemskapet mellan december å maj.. Onödigt att betala i alla dom månaderna när man ändå inte är hemma..
     Nu gick Böööphen in å duschade å jag ska väl ta å göra min omelett. Haade



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: