2009-09-21
 14:27:49

Medlem

Japp, idag har jag varit å blivit medlem i hälsostudion. Så nu jävlar ska ja bli fit! Haha.. Ja vi får väl se hur de går men känner mig iaf sjukt peppad. Vi var på Dansmix igår, jättekul. Å de va verkligen lagom med 30 min när man är så otränad som jag är;) Efter ja skrivit på avtalspapprerna idag sprang jag en snabbis på bandet bara för att göra nånting. Ville inte trötta ut mig själv för ska iväg å få ett personligt program i eftermiddag. Hoppas på att Emmelie också kan komma med.. För vi kommer ju träna med varandra en del å då e de ju bra om vi har samma program, eller det är ju i vart fall roligare! Usch dyrt som fan är det, men de e de la värt.. Jag tror att de kommer bli jättekul å ser verkligen framemot att man börjar känna och se resultat!
Nu blir de lite lunch. Slänger in lite bilder från dagarna som gått:)


En söt Ebba

Å en söt Bööphe








God mat i Fredags!





Vi myser lite å kollar skvallertidningar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: