2009-09-20
 11:36:02

Nu jävlar!

Ja nu e ja sjukt peppad på att lyckas med den här GIgrjejen. Tror faktist de kommer gå bra för man får ju äta massa med god mat ändå. Ska iväg å träna med Emmelie ikväll, dansmix. Hoppas de inte är för svårt bara:P Sen på måndag har jag möte å ska väl förhoppningsvis bli medlem i hälso. Jag behöver det, så ja kan komma igång med träningen...  Jag tycker ju de är kul vanligtvis med gym men det kommer bli ännu roligare nu när ja har Emmelie att träna med! :)
  Nu har jag suttit här ett bra tag å slappat å ätit frukost så funderar på att ta mig en liten promenad innan jag ska åka iväg till Emmelie..


Emmelie

Emmmelie Emmelie Emmelie, e du kär i mig eller? ;)



PUBLICERAT: 2009-09-20, 13:12:33 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: