2009-09-24
 12:53:12

Torsdag

Igår va en mysig och lugn dag. Började med babybad! Kul å se Ebba när hon e så glad:)
Sen åkte ja iväg till Jula å lämnade in min bilstereo som varit sönder ett tag. Fick en ny med engång, de kändes bra! :) Så nu kan jag äntligen lyssna på bra musik igen å inte bara skitradio.
Åkte hem till Bööphen sen å lagade GOD mat. Shit, värsta lyxmaten. De blev sallad med fetaost, gräddsås med vitlök, champinioner och ost, å kött till. Åh, de kommer jag definitvit laga igen! Blev även lite tid till en ansiktsmask och nagelmålning.

Idag har jag egentligen ingenting planerat, ska kanske skynda bort till Della nu å säga hej. Måste ändå in på maxi å kolla lite. Sen blir de ett boxpass ikväll. Bööphen ville inte med men vi ska gymma tillsammans imon.
Yeye, nu får jag väl åka iväg då. Hejhej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: