2010-04-14
 08:35:10

Dator

En styck kraschad dator, en stor sol, en gogglesbränna, två knän som faktist vill samarbeta, nya skidor som e sjukt kul, många lediga dagar...

Ja vad ska man säga...? NU, äntligen förstår jag varför man är här under hela vintern när det är -30 grader å snöstorm.. Detta är lätt värt att vänta på, för herregud vad underbart det är här nu!!!

Ja.. Sen va det ju de där med datorn. Inte lika kul. Helt död. Åh. Men förhoppningsvis får jag upp en ny dator imon kväll redan:) Wihii.


stin

Heja dej! Njut så mycke du kan!!!

Även om jag väntar på dej så otroligt mycke,

så vet jag att du är mycke hemma där du är.

Skulle önskat att jag va där nu,lapat sol,tagit en öl med dej!

Hade varit kul att få träffa dina vänner där!

Ha de gott! mormor älskar dej!!!!


Lena

Jag är också glad för din skull, att du äntligen får njuta lite!

Men herrejävlar vad jag längtar efter dig nu!!!!!

Kraaaaaaaaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: