2010-08-02
 00:04:20

Eclipse

Idag har jag iallafall haft fullt upp. Första dagen sen i.... måndags.
Haha men det märks att min kropp inte är helt hundra än. När jag kom hem för en stund sen var jag heeelt slut. Mitt ben värkte som tusan och jag var tung i huvudet.

Jaja, dagen har iallafall tillbringats i Jönköping. Först på Ikea. Åh jag blir så himla sugen på att skaffa mig en egen lägenhet när jag går på Ikea. Finns så mycke fint.. Har även suttit å bläddrat i inredningstidningar dessa dagarna och fått så mycket intspiration som jag inte vet vad jag ska göra med.. Nån som behöver ha något inrett? :P
Hehe, en annan kul grej; Jag fick låna en rullstol inne på Ikea. Mamma och Patrik började prata över huvudet på mig med en gång: "Kan du köra henne så hämtar jag den där".. Hahah. Jaja, jag tyckte de va ganska nice att få åka omkring i den iallafall:P

Efter ikea blev det ett biobesök för att se på Eclipse. Hade inga direkta förväntningar eftersom jag inte har varit överförtjust i dom andra filmerna. Och denna var la typ som dom andra. En söt och bra film. Men inget som direkt berör mig. Dom är ju självklart sevärda iallafall.. :)


Emmelie

Jag behöver inrett! KOm hit vi har fått hit färgnu så de e bara o börja. kom kom kom! =) ju förr ju bättre.. Ebba säger becka nu när hon ser din bild =)



PUBLICERAT: 2010-08-02, 06:51:16 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lörran!

HAHAHAHA! fyfan, jag skrattade högt när jag läste om rullstolen o hur dom pratade över dig! oooh jesus! tack för det skrattet reb :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: