2010-08-26
 21:58:23

Fixa lite typ änna

And im back in Gothenburg.
Vid tretiden tog jag mig tillbaka in till stan för att hinna fixa lite inför imorgon.. Hade gärna stannat i Alingsås lite till. De går bra med träningen just nu och motivationen är på topp. Mitt ben blir bara starkare och starkare:) Men det e nog bra med en liten break över helgen.. Åker tillbaka på söndag eller måndag..

Nu har jag iallafall haft lite egentid med ett varmt bad, inpackning och nagelmålning. Man måste ju försöka göra sig lite snygg inför sthlm iaf;) Haha. Tog en kort powernap på soffan innan också, kommer inte hinna sova mycket inatt då jag måste vänta på tvätten AArghhh. Men äsch, sova kan jag nog göra på bussen imon:)

Btw, fan ja lär mig en låt på typ en dag nu. Betyder de att ja kan 365 låtar nästa år om ja sitter varje dag? Haha. Nej, antagligen inte. Men gud va kul de är när de lossnat lite.
Holingen, nästan felfritt nu.
Delsbo brudmarsch nästa låt.
Titanolåten sen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: