2010-08-20
 13:19:43

OMG

Framtidsångesten kom som en våg över mig igår. Jag får inte bort den. FY FY FY.
NU måste jag komma på vad jag ska göra med mitt liv.
Börjar tveka om jag verkligen vill tillbaka till Hemsedal. Lockar inte det minsta. Inte en hel säsong iaf..
Jag vill hellre hitta mig en lägenhet i Alingsås och ett jobb å bli "vuxen"....
Ska ta mig en funderare över helgen.Hmmf


stin

Jadu, vore roligt om du fick en lägenhet i alingsås.

Ett jobb som du trivs med, Hemsedal finns ju alltid kvar!


Emmelie

Åh va glad jag blir, eller ja att du vill stanna. Säger som Stin, hemsedal o chansen o åka dit o jobba finns alltid kvar!



PUBLICERAT: 2010-08-21, 07:40:05 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: