2010-08-24
 21:43:12

Smartass

Behöver jag inte låtsas att jag är smart längre. Im a blondie now! Nice:)
Tycker jag ser yngre ut på nått sätt.  Blev att jag stannade på salongen typ hela dagen å umgicks med Lina och Malin. Trevligt hade jag iallafall:)

Mormor väkte mig klockan åtta i morse föressten. Så jag var duktig att ta mig till gymmet innan jag åkte iväg till Floda. Lite stolt över det. Men herregud va tungt det var idag.. Alldeles för lite sömn och antagligen för mycket alkohol dom senaste dagarna...? Jaja, hoppas på att de känns lättare imorron..

Oj oj de kommande veckorna kommer det hända massor med saker! Känner mig stressad....
 Watch out. Hmm, slår vad om att de är nått med klockan.... Ser du nått däruppe eller?
Oj nu spann jag iväg lite där. Haha.


Daniella - mamma till Nea

HÄR KAN MAN VA! LARS-OLOV!



PUBLICERAT: 2010-08-24, 22:06:35 | URL: http://dellisch.blogg.se/
Emmelie

haha va? Va ska hända? va har du missat förtjälja?



PUBLICERAT: 2010-08-25, 06:27:57 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: