2010-08-17
 18:52:21

tjalalaa

Tapetseringen är i princip klar!  Två små skarvbitar kvar. Men Ebba skulle sova så det hanns inte med.
Jag är ganska stolt över mig själv. Som har fixat detta helt själv för första gången. Och tyckte samtidigt det var rätt kul:) Börjarade fundera på om det finns nån hantverk/målar/nånting ky-utbildning man kanske ska ta å gå nästa år..? Skulle aldrig i mitt liv få för mig att gå någon utbildning där man behöver ha ett läshuvud. Måste va nått parktiskt. Ska nog spåna lite i det där.

Ne nu ska jag jaga med mig Em till gymmet å cykla lite.

Snakkes


Daniella - mamma till Nea

du kan få komma å hjälpa mej tapetsera i våran hall :)



PUBLICERAT: 2010-08-17, 19:24:57 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: