2010-02-10
 00:09:40

Film nr 2

Up in the air.
Ja, jag vet inte riktigt. Bästa film kommer den ju inte vinna iaf. Alldeles för tråkig för de.. Men den va ju ganska underhållande iallafall..

Annars..? Ja, inget utöver de vanliga..
Har beställt mitt andra knäskydd, får se när de vill dyka upp, och framförallt vad det vill kosta. Men snart, snart kan jag åka igen. Har nog inte längtat efter nått så mycke på länge.. Jävla skitknän.



Emmelie

Haha klart hon är söt. Har verkligen försökt filma länge när hondansar men så fort jag tar fram kameran så slutar hon. Hon brukar samtigt som hon gör så stå o böja på knäna men de ville hon självklart inte nu :P



PUBLICERAT: 2010-02-10, 19:58:10 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Madelene

hehe, jag menar du är ju självaste Radbecka.. :D

Det gjorde jag och det gick skitbra. Hur kul som helst. Funderar ärligt på att ordna ett par skidor!!! :)



PUBLICERAT: 2010-02-11, 10:44:21 | URL: http://sockersott.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: