2010-02-08
 01:09:15

Förberedelser

Nu har vi börjat kolla på oscarsnominerade filmer. Ska hinna kolla igenom så många som möjligt innan galan är den 7 mars eller när de nu var. Så, det är väl vad som händer i detta huset dom närmsta veckorna på kvällarna.
Inga mer dunderfyllor nu asså. Nu börjar högsäsongen här.. Vet inte om jag är redo för den än. Men men.

Haha satte igång Spotify nyss å hittade Sofias playlist hon gjorde häromdagen. Så nu sitter jag å lyssnar på barnsånger. Himla mysigt.

Ne, idag var ingen bra dag att skriva. Mycket som händer, men inget jag kan skriva av mig om..

Så gonatt


Emmelie

ja jag saknar dig med! Som faan. Kollar du lägenheter eller o har du pratat med stin ännu? Föresten fått svaret om knäna? Puss



PUBLICERAT: 2010-02-08, 10:24:32 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: