2010-02-09
 00:12:24

Fotosession

Ja som vanligt satt vi här i soffan ikväll å visste inte riktigt vad vi skulle hitta på. Efter en stund kom Sofia på att jag inte visat Simon mina nya stavar ja fått av henne. Vi spann vidare lite grann på de där med jibbstilen och det slutade med en "seriös" fotosession när Ola fick reda på ideen. Haha.
Jag satte på mig dom största kläderna jag hittade, satte brillorna under hjälmen försökte hitta lite Gangstah- attityd. Tror jag lyckades ganska bra. Attityden kan nog bli lite bättre dock, men något man växer in i antar jag. Får helt enkelt öva lite mer;)


Photos taken by Ola Björnström. www.formola.se










Madelene

hahaha, sista bilden är ju bara för skön. Stavarna sitter som smäck..

Nu ska jag sova.. :)



PUBLICERAT: 2010-02-10, 01:04:36 | URL: http://sockersott.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: