2010-02-01
 16:56:33

Semlor

Igår blev de semlebak. De va sååå gott!! Ca 30 st gjorde vi. Haha liksom lika bra att göra många när man är igång. Vi va ju många som skulle äta också:)

Blev även en lite utgång på kvällen. Helt oplanerat egentligen, och de va inte jättekul ute. Bara massa resturangfolk som vi ändå inte känner. Men jag blev full ändå. Haha. Bjöds på massa rom å cola. Jag som inte ens brukar dricka sprit. De gick rätt upp i huvudet kan jag lova;)

Nu sitter jag, Sofia å Sonny å spelar Guitar Hero för ovanlighetes skull. Var för kallt att åka idag tyckte dom å de gjorde mig glad. De betyder att dom kan umgås med mig istället. Vi har även varit ute å dragit upp min bil från muren som Jonte körde in i så fint igår. Hahah. Jaja, bilen klarade sig ok iaf. Lite repor på kanten av kofångaren, men inget men tänker på då de är smårepor överallt på min bil ändå. :P


Lena

Vilka fina semlor!!! Blir riktigt imponerad jueh!!



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: