2010-02-15
 00:25:48

Söndag v 6

En av dom största dagarna i hyran.. Så va de med den. Jag gillar verkligen inte hyran längre. Mycke roligare i shopen.
Börjar dock bli väldigt orolig för hur många timmar ja får ihop under denna månaden.. Inte många. De är ända minuset med att jobba i shopen å inte hyran. Dom får sjukt mycke timmar nu, massa övertid medans jag inte ens får heltid. Konstigt, eftersom jag har kontrakt för det. Men men..


Jag är deppig. Hela tiden.. Vill byta ut mina knän... Måste hitta nånting jag tycker är kul att göra här uppe. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till..



I can't help i like to party it's genetic!
It's electrifying, wind me up and watch me go
Where she stops, nobody knows
A good excuse to be a bad influence on you and you


stin

hejsan! ja lilla du, de va tråkigt med dina knän! men bättre vara där, än hemma iaf! läkarna är duktiga idag, vi får hoppas det ordnar sej!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: