2010-02-06
 18:54:22

Timbuktu

Idag började min dag med lite Guitar Hero, för ovanlighetens skull:)
Sen gick jag ut å kollade på Julias stereo. Ska försöka sätta in den nya på måndag kanske, men behöver nånting att skarva sladdarna med först.. Ja, efter det åkte jag in till Lodgen å mötte upp mor. Skulle luncha å lite sånt. Blev en sväng förbi Skistua å Stavkroa också. Men tog det väldigt lungt..

Vi ska ju till Hemsen ikväll å kolla på Timbuktu! Ska bli kul!! Ja, de blir nog inte mycke alkohol eftersom alla typ jobbar imon, men de får nog va värt att va lite trött imon ändå:)
Så nu har jag precis duschat, borde börja fixa mig så jag e klar i tid.. Vi har inte riktigt koll på när han börjar spela så kommer behäva gå in tidigt.. Kanske runt elva, halv tolv. Inget man är van vid här uppe direkt, här brukar man gå ut tidigast klockan tolv. Men mer ofta halv ett. Så de känns som att de kommer bli en lång kväll inne på Hemsen. Åh de kommer va såååå mycke turister. Inte kul..

Nu får de bli en låt på Guitar Hero sen upp å sminka sig. Ha de så bra:)


Daniella

haha men jag har ingen fritös :P annars hade jag nog sett ut som en langos vid detta laget :P



PUBLICERAT: 2010-02-07, 19:21:58 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: