2010-02-11
 22:52:34

Torsdag

Snart helg igen.
Jag är sjukt trött, orkade inte ens kolla klart på Harry Potter innan. Å att missa en filmkväll hör till ovanligheten för mig.

Kan berätta att mina knän börjar kännas rätt okej nu. Det går framåt! Kan gå utan att se handikappad ut och svullnaden är nästan borta! Nu väntar jag bara på svar från läkaren. Vilket borde ha kommit för längesen. Men ikke. Sega jävla sjukvård. Jaja. De spelar väl egentligen inte så stor roll vad dom säger, jag kommer snart stå på ski ändå. Så de så!



Let´s take a walk outside
See the world through each others eyes


stin

JO du kan väl ringa dit å säga, att du vill veta NU!!!!!du vet för en sjuk person går det åt två friska, som kan hjälpa till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: