2010-01-22
 00:13:49

Bilder?

Ja jag vet att en blogg behöver lite bilder då och då för att de ska bli roligare att läsa. Men nu när jag har varit skadad har jag liksom inte haft med mig min kamera så mycket.. Mest andra folk som tar bilder hela tiden..
Men lite bilder ska jag försöka börja lägga in här. Så att ni kan få se lite vad som skjeeer här uppe.

Idag har jag haft ont. Men jag trotsade smärtan och åkte med Ola in till lodgen. Pallade liksom inte att va ensam hemma hela dagen å inte göra nånting. Blir ju bara ännu mer deppig av det.. Så idag har jag hängt på hyran å i shopen i typ 3 timmar. Haha. Nördigt. Men bättre än att sitta hemma. På jobbet kan jag ju iallafall prata med lite folk:) Faktist så tror jag det är bra att jag rör på mig litegrann. Inga överdrivna rörelser men jag känner ju själv att jag blir stel som en 90-åring om jag bara sitter still..

Blev att se på New moon nu ikväll. Sjukt överskattad film eller vad? Jaja nu har man iallafall sett den. Och så himla snygg är han väl ändå inte? Tacka vet jag Johnny Depp! :D

Nu blir de lite sovning hade jag tänkt. Ska in å jobba imon. Inte i butiken, men Steffen hade visst en del "kontorsjobb" jag kunde göra.. Jag vill ju helst inte ligga hemma ändå. Det ger mig ingenting, då kan jag likagärna va på jobbet..

Lite bilder var det ja..


Den bästa Sofia!


Älskar denna bilden. Så för er som missat den: här har ni vårt vardagsrum/lekstuga! :D



Twister åkte fram på förfesten i tisdags!


Emmelie

åh va kul med bilder!



PUBLICERAT: 2010-01-22, 06:39:48 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

Ert underbara vardagsrum!!

Gött å se=) kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: