2010-01-23
 00:59:32

De här e inge kul

Nu håller jag på å deppa ihop totalt.. Alla är ute och åker HELA tiden. Hela dagarna, hela kvällarna. Och vad gör jag...? Spelar guitar hero. .Själv.
Fan asså inget kul de här. Man känner sig sjukt utanför när man är på en skidort och inte åker kan jag berätta för er.. Jag vill vara den som kommer in på jobbet å gör alla avundsjuka för att de varit så jävla bra i offpisten, eller sätta nått nytt trick som jag velat klara.. Inte sitta hemma å bli tjock.

Jag var iallafall på jobbet ganska länge idag. Finns ju som sagt ingenting annat att göra ändå. Men dock satt jag själv inne på kontoret så fick ju inte direkt nåt sällskap där heller.
Imon är jag ledig. Vad ska jag göra då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: