2010-01-31
 09:02:51

En dag till

Idag är det söndag. Jag jobbar en ganska kort dag. Ja, ganska skönt. Sen är jag ledig i 4 dar..? Jättelänge typ. Men en av dagarna ska vi tjejer ner till Hönefoss. Jag ska göra min MR å dom ska väl se om de finns några affärer där. Inte för jag tror de men. Vi får väl hoppas att dom har nått cafe eller resturang åtminstonde:)

Jaha annnars då.? Vi hade massa planer om kvällen igår men inget blev av. Vi skulle gjort semlor och kollat på Harry Potter. Men ne. Folk orkade inte göra nånting å de blev bara massa meningslöst häng i soffan.
Vilket gör att jag känner mig extremt rastlös idag. Måste göra nåt ikväll!!!

Ne nu börjar klockan ticka, snart dags för jobbet å jag har inte ens stigit upp ur sängen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: