2010-01-25
 13:16:56

Fin dag idag.

Vaknade idag av att de va väldigt ljust på mitt rum. Kollade upp i fönstret och ser att himlen är klarblå.. Typiskt. Säkert kanonfint i backen. Men jag drog ner gardinerna istället å satte mig å spelade guitar hero. Haha.

NU har jag tröttnat på att spela. Sitter mest å väntar på att klockan ska bli tre. Ska iväg till fysoterapeuften (stavning) å hämta mitt knäskydd som kommit. Även beställa ett till. Lite komiskt är det faktist..  Tråkigt att dom är så dyra bara.. 630 kr st. Jaja.. De e de väl värt om jag kommer kunna åka skidor igen.. Hon va ändå väldigt snäll å sa att ja fick lämna tillbaka dom om de va så att mina knän blev helt återställda. Tror nog ändå de kan va bra å ha dom kvar så ingenting händer i framtiden. Vi får väl se vad dom säger på Mr:n först.






Nu ska jag nog ta tag i min tvätt. Börjar få ont om rena kläder nu. Hejhej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: