2010-01-29
 23:33:56

Fredag

En ganska tråkig dag har jag haft idag. Sjukt segt på jobbet fram till 2-tiden. Sen blev de lite mer att göra iallafall. Har fått mina Hestrahandskar som jag beställde. Hade beställt 3 par men ett av dom var slut. Typ dom som hade den finaste färgen. Men men jag har iaf två par snygga handskar nu. Som jag ska använda när jag.... går till jobbet? Äh jag hoppas på att ja kan åka skidor snart igen. Åtminstonde att ja kan ta mig upp till Fjellcafeen när solen börjar titta fram. Då kan jag sitta där å bli brun. Usch vad vit jag är nu. Känns inte kul.

Åh idag va våran kontaktperson från Norröna inne. Hon hade med sig lite testbyxor som folket  i hyran förhoppningsvis får som arbetsbyxor nästa år ska ha. Dom va såå fina. Funderar på att beställa hem ett par om dom har nått kvar på lager. Vi sålde sånna förra året, så himla skönt tyg i dom. Perfekta att ha på jobbet typ. Hon var visst här hela helgen så ska kolla med henne imon om hon kan beställa ett par till mig:)

Usch har dragit på mig en liten förkylning. Ont i halsen och täppt i näsan. Hoppas på att de är bättre imon för kan nog bli en stressig dag på jobbet..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: