2010-01-16
 00:16:05

Fredagsmys

Varit en lugn dag på jobb som gick snabbt. Var i hyran på morgonen sen gick jag ner å gömde mig på lagret. Skönt att få sitta där ibland å få saker gjorda å slippa kunderna ibland..

Jag hade hoppats på lite kvällskörning på mina nya skidor. Men ikke. De va för kallt så dom stängde. För ovanlighetens skull. Hmmpf.
Istället blev det en myskväll med Guitar hero, god mat och första Harry Potter filmen. De funkade det också. Sen att de kommer förbi två trevliga pojkar å bjuder på glass med chokladsås gör ju bara saken bättre:) Ja, de blev en bra kväll.

Imon blir nog en hektisk dag på jobbet, sjukt många bussar uppe och kallt väder betyder mycket folk i shopen.. Men men. De positiva är ju att dagen går fort. Jag får se framemot Harry Potter 2 på kvällen:)

Gonatt på er


stin

så gott ni har fredagsmys!jobba på, å se fram emot ledigheten!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: