2010-01-25
 23:56:44

Frikort

Gick bra hos fysoterapeuften. Fick min skena till högerbenet. Bra stor är den, men känns stabilt som satan. Hoppas på att de kommer gå bra att åka med den också. Skulle beställt en till vänsterbenet också, men vi väntade med det. De va 2 cm större än högerbenet och högerbenet är svullet de också. Så hon ville se om de va större i vanliga fall.. Så ja, nån gång efter jag varit i Hönefoss ska jag beställa det andra.
          KUL, att det bara kostade 800 norska jävla kronor för EN skena.. Plånboken krymper varje gång jag är där.. Inte lätt att spara pengar när sånt här händer direkt.. Men när jag betalat båda skenorna och MR:n så har jag kommit över frikort-beloppet.. Då behöver jag inte betala mer.. 1840 kr ligger den på i Norge. Hur mkt ligger den på i Sverige? Har inte riktigt koll på vad som menas med frikort men de märker jag väl. Får se till att spara alla kvitton å sånt nu bara.. Tråkigt att mitt högra knä skadades innan nyåret, annars hade jag nog nästan redan varit uppe i de beloppet..

Ja de va väl de som har hänt idag. Var förresten inte de lättaste att köra bilen till läkaren. Var rädd varje gång ja skulle koppla att knät skulle vika sig, men de gick bra..

Harry Potter 4 kollades på nu innan läggdags med dom vanliga männikskorna. Nu börjar killarna här bli intresserade av filmerna också. Dom har kommit fram till att Herminie äntligen börjar få pupper. Då är de visst värt att kolla....? Hehe.

Gonatt


Emmelie

tror nog de ligger på 1000 eller ngt, kanske strax över. Pss



PUBLICERAT: 2010-01-26, 08:05:14 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Daniella

usch vad tråkigt att behöva lägga massa pengar på de..

för frikort här måste du komma upp i en summa av 900.. jag vet för jag har frikort efter alla mina träningar å vatengympapass för min rygg :)



PUBLICERAT: 2010-01-26, 09:02:57 | URL: http://dellisch.blogg.se/
Lena

Synd också att det inte fungerar som här för här bryr man sig inte om årsskiftet, utan räknar från första betaltilfället, säg att det är 10 oktober, då har man frikort fram till 10 oktober året därpå.

Frikort innebär ju att du visar upp en handling som gör att du slipper betala, så är det här iaf, eller det ligger i datorn, men man behöver inte lägga ut pengar iaf, utan slipper direkt, om du förstår hur jag menar..



Hoppas nu att det hjälper bra iaf!

Kram Lena



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: