2010-01-25
 00:45:20

Harry Potter och fången från Azkarban

Såg vi ikväll. Till det tacos med massa mysigt folk. en lyckad kväll.

Dagen har väl inte varit lika rolig. Vaknade och hade extremt ont i mitt ben när jag ställde mig upp.. De va väldigt svullet. Kan ju bero på att jag gick alldeles för mycket igår.. Så började dagen smått vinglig och illamående av smärtan. Åkte till jobbet och satt på kontoret från 830-1730 med undantag då jag gick på lunch. Blä.
        Asså visst att de e skönt att slippa kunderna ibland, men fysatan va tråkigt de skulle va att jobba på kontor varje dag.. 2 dagar e okej, kanske några fler. Men sitta där helt ensam å stirra in i en datorskärm? Nja, inte min grej iallafall. Fick väl åtminstonde en del gjort. Har suttit och "städat" igenom vårat kassaprogram. Sorterat varor till rätt varegrupp, förenklat namn osv. Tar sin lilla tid när det är flera tusen artiklar kan jag lova. Har väl egentligen massor kvar men tog de som jag stört mig mest på att de felat. Nog om det.

Igår var jag och Sofia lediga. Hon gav upp skidåkningen då hon insåg hur mycket folk de var i backen.. Lördagar brukar va den värsta dagen i vanliga fall, plussa då på att de kommit ca 40cm snö i veckan.. Kändes som om hela Olso var här. Vi bestämde oss för att gå ner till byn å fika. Efter en väldigt långsam promenad kom vi ner för backen. Mötte även upp Dennis som också insett att de inte gick att åka.
         Efter ett långt cafehäng blev det film, våfflor och sen film igen. En slapp men härlig dag:)


Lena

Skönt att det händer lite som känns roligare iaf, å gott att du har fina vänner däruppe som "förbarmar" sig över dig!



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: