2010-01-12
 09:55:34

Jag är tillbaka.

Har inte haft minsta lust till att skriva här å då blev det ett litet uppehåll. Men nu kände jag att det var dags.
Nyår har varit bra. Massa goa människor som var här på besök. Jag önskar bara att dom kunde stanna kvar här istället.. Men men Caisa å Jossan kommer förhoppningsvis hit i mars igen. Då är jag väl också hel i mitt knö och kan pka med dom..
På tal om knät. Det går framåt. Väntar på en remiss till Hönefoss, dom tror de kan va nåt som e sönder nu ändå.. Jag vet inte vad jag ska tro. Har aldrig skadat mig allvarligt innan och vet inte hur de känns. Men men, idag ska jag iallafall göra att försök att åka lite skidor. Är egentligen inte redo men pallar inte att bara sitta still mer nu. Själva saken att inte kunna åka skidor gör mig så sjukt deprimerad. Jag har gått runt å vart rastlös här nu i två veckor. Inte kul. Men nu jävlar.
Vi tänkte ta oss ut i backen alldeles strax och åka fram till ett. Då har jag tid hos en fysoterapeuft, ska fixa en speciell skena till knät då..

Jahopp.. Vad har annars hänt här då? Lena och Tommy var ju här nu efter nyår å hälsade på. De var kul att få träffa dom igen! Tycker de va lite tråkigt för dom bara att de va så himla kallt bara.. För det har väl ingen missat? Temperaturen snittade -30 på nätterna å -25 på dagtid i en vecka.. Tror att rekordet landande på -45 grader. (!!) Nånstans borta vid Lykkja.. Det är inte så gott då längre.

Ne nu kom min åk-kompis hit så jag får väl göra mig redo!
Ska bli bättre på att uppdatera nu... Hadee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: