2010-01-14
 22:51:53

NYA SKIDOR!

Jag gjorde ett litet impulsköp idag:D Haha. Eller egentligen inte. Har velat ha ett par nya skidor länge nu. Ett par som är lite smalare som ja kan ha i parken. Så jag hade tänkt köpa en Roxyskida som egentligen är en juniorskida. Men eftersom ja är så kort så skulle de funkat bra ändå.. Den va väldigt billig å så..

Men istället så ombestämde jag mig å tog ett par finare och bättre par.
Det blev ett par K2 Extreme 159 cm med en Look px12 Jib bindning. :D :D
Mittmonterade dom så nu jävlar har ja inget att skylla på när ja inte kan åka switch. Haha. De ser himla kul ut när bindningen sitter mitt på skidan men de kommer nog bli bra i parken.. I pisten kommer det däermot kännas himla konstigt, men den e ju inte tänkt att ha där så.
Fick ett sjukt bra pris på dom av Steffen om jag lovade att ja inte skulle skada mig i knät nåt mer. Haha. Så de ska jag se till att inte göra.



Har även bestämt mig för vilka goggles ja ska välja i säljtävlingen från Dragon. Vi hade en tävling som gick ut att sälja massa dragonbrillor, om vi gjorde de skulle vi få ett par. Så jag å en till i shopen får välja ut varsitt par:)



Oj de här blev verkligen ett prylinlägg. Men men ja älskar nya skidgrejer så de blir lätt så.
Annars har de väl inte hänt så mycket här. Igår va tanken att vi skulle gå ut, men jag fick typ feber å kände mig ritkigt dålig så stannade hemma å kurerade mig istället. Har suttit å spelat Guitar Hero hela morgonen idag. Är verkligen kass på det men ska se till att bli grym på de innan säsongen är slut:)

Nu är de dags att soova lite. Mår fortfarande inte helt bra å det är mycket jobb till helgen.. Ska nog försöka ta mig ut på kvällsåkningen imon om ja orkar, måste ju prova dom nya skidorna!
Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: