2010-01-21
 01:43:39

Update

Andra knät sönder nu också.. Jävla skit också.
Skulle testa mina nya skidor. Åkte till parken, mitt högerknä kändes helt okej. Lite ont gjorde det ju men absolut inte mycke. Hade tejpat det stenhårt och lindat det utanpå så de kunde liksom inte hända så mycke..

Hoppar i tre hopp, funkar fint. Skulle testa de stora hoppet men felvurerade hur mycke fart ja behövde.. Flyger lite för långt och hamnar med lite bakåtvikt.. Högerknät knäcker till, jag tappar balansen och vrider till mitt vänsterknä...
Ännu värre än högerknät denna gång.. Tror dock inget är av. Hörde att då gör de inte ont.. Och de har jag. Så det e ju iallafall tur..
Så återigen en tur ner till sjukstugan på skoter:) Haha.
De som är jobbigast är ju att ja drog upp mitt högerknä litegranna igen så kan liksom inte stödja på något av benen ordentligt nu.. Vänsterknät viker sig så fort ja spänner det i princip..ckligt att de klickar i de så fort ja går.. Hoppas på en snabb läkning nu..

Det som är positivt i hela den här historien är ju att jag ska ner på magnetröntgen den 2:e. Då kan jag förhoppningsvis röntga båda knänen på samma gång.. Jahopp så var det med min skidsäsong.. Ja kankse att de blir lite åkning den sista tiden. Men de dröjer nog en månad innan jag kan åka nu igen.

De va de. Nu är jag sjukt deppig och ingenting känns väl direkt så kul. Vad ska jag göra i ännu en månad? Bli grym på Guitar hero kankse...?

Gonatt


Daniella

om du nu ändå inte kan åka skidor eller snowboard å sånt tråkigt så kan du komma hit å hälsa på istället :D guuud vilken bra ide va? :D



PUBLICERAT: 2010-01-21, 06:15:51 | URL: http://dellisch.blogg.se/
Emmelie

Fy fan gumman, lider med dig. Att vara i hemsedal utan att kunna åka o bara jobba kan inte va kul. Men jag håller med Della.. De finns en tjej här hemma som vill visa tuuusen nya saker hon kan nämligen :)



PUBLICERAT: 2010-01-21, 07:28:02 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

Å det finns en pojke med som har massa nya talanger, samt en mamma till honom som längtar väldigt efter sin "lilla" Bex!!



Kraaaaaaaaaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: