2010-01-28
 21:40:01

Världens längsta dag typ?

Åh igår var det en hejdundrande fest. Var säkert en av dom roligaste på säsongen. Men den missade jag ju. Eller ja, förfesten fick jag ju va med på men sen var det dags att gå hem å lägga sig. Hörde att de varit massor med folk ute och att de blev stor efterfest som höll på fram på morgontimmarna. Men ja, livet är orättvist. Själv skulle jag öppna butiken 8.15. 
Då är det ju tur att man blir väckt klockan fem av en person som behöver sovplats. Jaja så va de med mitt försök att va utvilad till jobb.
      Kan ha varit en av dom drygaste dagarna på jobbet asså. Inget å göra, sjukt trött och smått bakfull. Ne, tacka vet ja när de finns att göra. Då hinner man inte tänka på att man e trött åtminstonde.

Nu sitter jag å äter ostbågar. Trött som bara den å orkar inte alls va social ikväll. Sitter å funderar på att hämta min cola som står på nedervåningen. Blev himla törstig nu. Haha. Ne, tror jag kastar in handuken. Dags att försöka sova ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: