2010-07-19
 00:10:45

Flänger omkring som vanligt..?

Göteborg- Småland- Halmstad- Småland. På en dag. Juppjupp..
Nu är allt som behövs för att fixa min gamla bil införskaffat iaf!
Hoppas hoppas att besiktningen på tisdag går igenom!

Imorgon blir de bilfix, husmålning och gräsklippning. Och självklart lite dragspel:D
Nu börjar melodin sitta.. Men att en låt som låter så lätt kan va sååå svår att spela?! Hmmm.
Jag sa att jag skulle ha klarat den tills imon så börjar bli stressad..



Föressten, får använda min mob till foton from nu. Min kamera söp ja sönder i Ransäter...



Daniella

haha hur söp du sänder den? lämna in den! du har ju garanti kvar på den! :)



PUBLICERAT: 2010-07-19, 05:45:08 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: