2010-07-30
 11:25:44

Jag är med och tävlar!



Jag är med o tävlar om ett namnsmycke ifrån www.parlsmycken.com hos www.emmgus.blogg.se
Ta chansen att gå med du med!


Madelene

Jag håller tummarna!!



hehe, sa du inte likadant förra året? ;) Det kommer ju förmodligen många lammkött till denna säsongen, haha! Vilka vet du mer som ska tillbaka? BA hörde jag.



Då tycker jag definitivt att du ska pallra dig upp dit! Där händer det så mycket mer än i dalen.



Som svar på din "dagens att göra"-fråga, tänkte jag skriva att du kunde gå ut i skogen och plocka svamp men ångrade mig ganska snabbt.. Jag vet, du kan styra upp mitt kommande liv med allt från csnbidrag, mobilabonnemang och flyttbil! :)

kram



PUBLICERAT: 2010-07-30, 11:57:04 | URL: http://sockersott.blogg.se/
Anonym

fin blogg , gå gärna in på min o säg va du tycker !



PUBLICERAT: 2010-07-30, 13:37:29 | URL: http://squarepants.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: