2010-07-26
 23:59:09

Operation

Imorgon kl 07:15 ska jag infinna mig på värnamo sjukhus.
Efter all denna väntan.. Men nuså.
Nervositeten har inte riktigt kommit än, men det antar jag att den gör imorronbitti. De är ju trots allt en ganska stor operation. Jag har aldrig blivit sövd ens. Haha, det är nästan narkosen jag är mest nervös för. Undra om det beror på min mormor som alltid tjatat om att hon inte gillar den, som smittat av sig?

Jeje, jag kommer väl bli kvar på sjukhuset över natten vad det verkar som. Så på onsdag nångång får ni väl höra ifrån mig nästa gång:P

Uuuh. Ne nu måste jag sova. 05.15 står klockan på.
Måste hinna duscha mig med såndär spritgrej innan jag åker imon.

Hejhej


Lena

Det kommer säkert gå jättebra!!

När jag opererade magen var jag också väldigt nervös för narkosen, tror med det var mormors fel, haha... Men det var ingen fara alls!!

Kram från oss alla 3


stin

hejsa mitt hjärta!

tänker på dej hela dagen!

ha, ha, när du vaknar vet du bara att de e färdigt!

vill du ha hjälp med något? så säg till!!!!

tror du kan få mycke ont, men du vet, de kommer bli bättre!

älska r dej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: