2010-07-22
 10:56:32

What to do?

Jag älskar mitt liv. Jag älskar sommaren. Jag älskar att dansa, träffa alla härliga människor, höra på all bra musik. Åh, detta är underbart!!

I tisdags blev det Liseberg som vanligt. Levins som spelade. Riktigt bra band. Och roliga var dom. Det var även dom som spelade igår i Mölnycke. Så himla kul. Lina kom på sig mitt under en dans: "Åh det är verkligen så himla kul att dansa!!" Jag kunde inget annat än hålla med.
När jag är iväg i Ransäter, eller bara på Liseberg eller vad det än är. Så har jag ett konstant leende på läpparna. Livet är underbart....

Nu sitter jag i valet och kvalet om hur jag ska planera denna dagen. Har blivit bjuden på grillning hos en vän nedanför Kungsbacka.. Då hade jag kunnat åka å dansa en liten stund i Sätila och sen åka dit.. Men nu sa även Johnny att campingen i Mariestad öppnar idag.. Vilket betyder att stämman säkert drar igång litegranna ikväll redan... Buskspel e mysigt:)
Så, ja. Vi får se. Först av allt borde jag åka hem till lägenheten å packa lite kläder..?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: