2010-06-02
 12:37:28

Hemsedal

Lördagen var helt okej. Lite rörigt blev allt men jättekul att få med Emmelie ut!

I söndags em packade jag ett ombyte och åkte upp till Hemsedal för att gå på ett möte.
Simon var snäll och lät mig bo hos honom. Kände att jag hade saknat honom massor när vi väl sågs. Vi har de alltid lika kul:)

Måndagen blev de ett snabbt möte, senare chill i solen med Towe och Tilda. Riktigt härligt. Jag var inte jätte svårtövertalad när Towe föreslog att ja skulle stanna en natt till och dricka öl med dom.. Sagt och gjort, vi la oss på gräsmattan med varsin öl och njöt. Senare gick vi vidare till Peppes och fortsatte med vårat schteek. Underbart! Kvällen avslutades med tacos och med andra ord.

Nöjd med min lilla tripp till grannlandet.

Igår blev det föressten gammaldans på Liseberg. Riktigt kul. Jag kunde inte dansa allt pga at ja drog ut mitt knä i lördags igen. Men de funkade bättre än ja trott!

Ne nu ska jag ut och sola.


Emmelie

rörigt? vaddå? ;) Shit ja just de ditt knä, de kom inte jag ihåg.



PUBLICERAT: 2010-06-02, 19:08:46 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: