2010-06-20
 13:11:09

Vin vin

Jag är ingen hejjare på att ta med mig kameran ut längre.. Men igår fick jag faktist taget några stackars kort. Mest för att Emmelie tjatade på mig. ;)

Jag hade en kanondag igår. Det blev ju tillochmed lite sol på kvällen.. Jag hade det roligast när vi satt hos mormor å resten av gänget innan vi drog in till stan. Vin och gammeldans på ett litet trägolv kan ju inte bli annat än en vinnande kombination. Hihi.










Jaa, sen blev det öltältet på torget.. Dock ganska tråkigt där inne.. Men men..

Nu ska jag strax gå å möta upp Dellpell. Lite blått på himlen är det och jag behöver nog röra på mig lite så min bakfylla försvinner..

Haa de


Halvor

Roskilde warmup! :)



PUBLICERAT: 2010-06-22, 12:09:48 | URL: http://konghalvor.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: