2010-03-04
 23:05:03

Tatuering

Nu har jag en snygg tatuering på min arm. Innan hade jag bara en tatuering, men nu e den snygg:)
Visar när ja fått nån bild på den!

Jag testade åka skidor idag. Benen vek sig inte.
Men, jag har aldrig känt så som jag gjorde idag. Jag var rädd när jag åkte... När jag kom ner till lodgen brast det. Skidåkning för mig är inte så som det var idag.. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Jag tror att det är de ända jag blir riktigt glad av. Ska jag aldrig få tllbaka det?

Fick mig iallafall en liten roadtrip för att rensa huvudet. Tack Olle!

En film kvar i best picture. På söndag-natt gäller det.


stin

älskade lilla vännen? du måste tro att det blir bra!!!


Tove

Kämpa!! Det kommer bli bra!! Kommer från mig med bruten nacke, rygg och söndriga knä.

Du kommer stå på toppen igen utan att vara rädd!! :)



PUBLICERAT: 2010-03-05, 20:34:27 | URL: http://tooove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: