2010-05-28
 12:43:56

Tjalalaaa

Gick ner till brevlådan i hopp om att min remiss skulle ha kommit. Och vet ni vad? Det hade den!!
Äntligen börjar det hända saker. Den 8:e juni ska jag träffa läkaren å se vad han har å säga om mina knän.. Ska bli skönt att få ett svar iallafall..!

Nu är min Smålandvistelse över för denna gång. Åker till Alingsås strax och leker med Emmelie och Ebba. Det blir antagligen en liten spa-kväll med ett glas vin eller två. Mest för att ladda inför morgondagen då jag och BöööPHEn ska göra storstan.. Undra när vi gjorde det ihop sist.. fem år sen?

Åh, jag ska ju föressten till Hemsedal söndag-måndag. Någon som känner sig sugen på att åka med och hålla mig sällskap i bilen?? Skulle uppskattas.

Ne nu måste jag packa ihop mina grejor. Hejhopp


Mina favoriter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: