2010-11-10
 10:31:36

Snö

Hej och godmorgon.
I morse vaknade jag av att BA gick ut genom ytterdörrern och jag hörde hur det knakade under hennes fötter. Alltså snöknakade om ni fattar! Man hörde att de hade kommit snö och jag blev glad. Wiiiii.


Om jag har fattat det hela rätt så ligger det massor med snö hemma.
Lite orättvist, men den kommer väl hit tids nog också:)

Oh, fick lön idag. Vad ska jag köpa för onödigt för dom pengarna då? Byxor eller skidor kanske?


Emmelie

haha eller spara pengarna ;)



PUBLICERAT: 2010-11-10, 12:45:20 | URL: http://emmgus.blogg.se/
stin

hejsan! köp både och vetja!!!!


Lena

Köpa fiiin julklapp till mig;-)

Hahaha!!!!

Å lite bensin så du kan komma hem å hälsa på, eftersom vi inte kommer dyka upp i dalen denna säsong:(



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: