2010-09-22
 23:28:13

Fina grejer minsann

Åh finfina kläder har vi packat upp dessa dagar.
Norrönas nya vinterkläder är helt underbara! Vill ha mycket av det, synd att det är så dyrt bara...

Vi var föressten duktiga och tog oss upp för backen igår. Kändes skönt att få röra på sig ordentligt efter all bilkörning och allt lagerarbete.. Så ska se om jag får mer mig någon imorron också. Sjukt bra träning för mina knän btw. Tränar ju alla muskler som finns i benen. Samtidigt som man nog inte kan få bättre försäsongsträning?
Woohoo.

Ikväll blev det dock en slappiskväll framför teven. Jag har fått halsont som jag hoppas försvinner fort..



Åh, jag glömde nästan!
Packade upp dom nya Pandora skidorna idag. Och jag har redan bestämt mig för att jag ska ha dom. Ska jag bli en freerider på riktigt så måste jag ju byta skidor?!
Så.. Någon som är sugen på att köpa ett par K2 extreme skidor 10/11? 159 cm, åkta på kanske 10 ggr..

Byter alltså från dessa:


till dessa:


Emmelie

ja jag vill gärna köpa de andra, såklart ;) Kommer få stor användning av de=)



PUBLICERAT: 2010-09-23, 06:44:30 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: