2010-09-17
 10:26:12

Fredag

Då börjar jag bli redo för 40-års fest och vinter..
Festen ska jag strax fixa det sista till.
Sen är det bara packningen kvar, in med allt i bilen bara typ. Göttigt. Åh mina älskade skidor ska få se dagsljuset.. Inte för att ja kommer kunna åka på dom men jag kanske kan ligga å krama dom i Hemse.?

Ska försöka hinna med att rösta idag också. Kommer bli svårt att hinna det på söndag, lika bra att göra de idag.

Usch hur ska jag föressten orka upp på måndag morgon? Antar vi kommer börja jobba kl 8. Jag har inte jobbat på hela sommaren, och helst inte gått upp före 9. Jag är ju för fan helt död när ja går upp halv tio som idag? Hah..

Ne, en varm dusch kanske. Kallt som fasen här inne..



stin

SÅÅÅÅ tråkigt att du lämnar oss igen. Men de där med att orka upp?

inga problem för dej mitt hjärta!

Åh tänk va roligt om du istället skulle flyttat in i en lgh i alingsås? de kommer, de kommer!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: