2010-09-06
 11:43:48

Happy days

Kom precis hem från läkaren.
Jag hann inte mer än att ställa mig upp förens han sa:" OJ, vad du har byggt muskler i benen!! Detta har ju gått hur bra som helst! " Typ.
Han kände på glappet och konstaterade att läkningen gått otroligt fort. :)
Så nu har jag bokat in op för knä nr två. Han tyckte inte det fanns någon anledning att vänta när de gått så bra.
Jag är den första som gör två korsbandsoperationer så nära in på varandra, men någon måste ju va den första som han sa;)

WOHOOO!

Fick mäta blodtrycket återigen inför narkos också.
90/60.. Inte så bra va? Dom tyckte jag hade lågt förra gången, då låg de på 110/75.. Men men, de e väl bättre att ha lågt än högt som jag förstått de..
Skönt att ändå veta varför jag känner mig yr ibland.

Ne nu ska jag spela lite dragspel innan jag sätter igång med dagens måsten..




Hur söta får man va?



stin

Heja dej! som jag säger å alltide sagt,,, du e bara bäst! så himla kul att allt går bra för dej, lika bra att ta de andra knät oxå, så hoppas vi att läkningen går lika bra där!!!! kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: