2010-09-21
 00:12:10

Home




Jag är förövrigt framme i Hemsedal igen. Men de visste nog dom flesta.
Skulle ta en bild på dom fina bergen och träden som går i 10tals olika färger. Men kortet blev fult. Så jag får väl ta ett nytt kort imon dåhh.

Första dagen avklarad iallafall. Gött änna.
Spisen funkar förresten inte här på Mölla. Alltid är det något dom är sönder när man ska bo här. Jaja, förra året var det ju avloppet så spisen är ju bättre trots allt..

Nu ska jag få min skönhetsömn, imorron blir de en liten tur uppför hemsedalslöypa efter jobbet, så får börja samla krafter nu..
Nattinatti


Emmelie

Becka säger Ebba.



Åh som jag saknar dig. du måste komma hem på besök snarast!



PUBLICERAT: 2010-09-21, 07:02:05 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: