2010-09-01
 10:24:01

Nog

Dåså har jag lekt med Dellpell i 2 dar. Åkte till Alingaby i måndags och tog med mig Dell på gammeldanskurs. Tänkte de kunde gå bra med knät när de är så simpla danser.. Så nu har jag finally fått börja dansa igen! :)
Lämnade in min bil igår, den skulle bli klar på en dag men ikke.. Mycket att göra, och fanns en del fel tyvärr.. Så väntar med spänning på hur ruinerad jag kommer bli pga den. Usch.

Annars så lämnar jag föressten lägenheten idag. Så fort jag får tillbaka bilen åker jag till gbg å packar in allting och slutstädar lägenheten! Bestämde mig för att bo hemma sista månaden innan Hemse.. Blir minst fläng på de sättet..

Och sjukgymnasten imon, hoppas han tycker det gått framåt, för de tycker jag.



En liten sötis Nea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: