2010-09-23
 18:41:49

Precis som alltid




Nu är man tillbaka på Logden, där dom har en kanal med förinställd loungemusik typ.
Mest en massa pissmusik men även denna som jag blev lika glad för varje gång den spelades förra året.

Men dom borde verkligen byta musik alltså. 3 år nu. Eller denna låten kan ju få va kvar;)


Lörran!

Men spelade inte restaurangen musik? Om jag minns rätt har jag stått i baren o DJ:at fram musik där i våras :)

Hoppas du trivs, saknar dig lite granna här. Jag har btw startat en blogg nu. metrobloggen.se/livetienresvaska. Den är inte lika fin som din men jag lär mig designen sakta men säkert.

Ha de fint! pussokram


Madelene

Sofia har rätt, du kan smita in bakom bardisken och ändra på datorn. I den finns nästan allt :) :)

Nu lär ni ju kunna rocka loss bäst ni vill...

Hur går det däruppe? Kommer mycket nytt lammkött eller? Vart ska du bo denna säsongen? Tusen frågor ;) kram



PUBLICERAT: 2010-09-23, 22:23:42 | URL: http://sockersott.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: