2010-09-28
 21:49:09

Skogsmulle änna

Jag har gått å blitt en riktig naturmänniska. Haha..

Idag slutade sportshopcrewet för dagen redan halv tre och begav oss upp mot lykkja. Där ibland bergen och allt annat fint ligger det en sjö som vi tog oss ut på med kanot och kajaker. Målet var en supermysig ö mitt på sjön. Där blev det korvgrillning och prat runt brasan till solen gick ner. Haha, Ola badade också, galet. Var säkert inte mer än 10 grader. Fyfan.

Vi fick en galen spontan idé när vi satt där ute också. Jag råkade slänga ur mig att de skulle va sjukt mysigt att tälta på nått sånt här ställe. (menade iofs på sommaren men) Tänk bergen, solnedgången å allt de där. Så, nu kanske kanske det blir så att vi packar väskorna imorgon och knatar upp på en bergstopp här i närheten och stannar över natten. Väntar bara på besked om vi kan få tag på varma sovsäckar.. Det är ju uppmot -5 grader här på nätterna nu. Så det vill till att vi har varma kläder och ordentliga sovsäckar! Men det skulle verkligen va en upplevelse.

Jag har det bra här i mitt Hemsedal. <3

En bild ja hittade på nätet, kan va tagen från samma ö som vi var på ikväll. Ganska okej utsikt asså...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: