2010-09-03
 13:34:20

Soffa, kuddar, mm

Lite småland då alltså.
Jag kom hit lite efter elva i onsdags. Hann knappt innanför dörren innan jag fick ta på mig arbetskläderna.. Mamma skulle ha hjälp med taket. Jaja. Hade ju inte så mycket val;)

Torsdagen blev det ett besök hos sjukgymnasten vilket gick bra. Det går framåt.
Ja, sen hem och byta om till arbetskläder igen för att måla och bygga soffa..
Shiiieeet vilken soffa de kommer bli och vilket rum!!! Lätt snyggaste och modernaste i småland kan jag nog säga utan att ljuga för mycket!!

Nu sitter jag med kramp i min vänsterarm efter att ha spelat dragspel. Hittat nästa låt jag ska lära mig. Horgalåten. Riktigt fin. Lyssna:





Borde sätta igång med mina måsten nu också. Har lovat mamma att inpregnera alla kuddar som ska ligga i soffan.. Måste få det gjort innan fyra för sen ska jag å Patrik till Jönköping och köpa TEVE. Nice. Han hade visst hittat ett vitt ljudsystem också.. De måste vi ju ha, nått annat godtas ju inte därinne sen;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: