2011-02-11
 12:24:19

Brogården

Jaja.
Glädjen varade la inte sådär himla länge över mina knän. För nu har de dragits ut igen. Hmm.. Och jag är halt och svullen som på den gamla goda tiden. Jeje. Lätt värt det ändå. NU har jag fått hoppa mina hopp och blivit glad.. Så thats it. TUR att jag jobbar hela tiden i några veckor framöver nu då. hehe....

Annars så e jag faktist himlans glad!
Fick erbjudande om lghvisning på en sjukt fin lgh! Så nu hoppas jag bara att Emmelie är ledig så hon kan gå på den åt mig.. Tänk om.. Åh, de hade varit nice. Min egen nyrenoverade lägenhet..... Drömma kan man ju iaf. Sen får vi se.


stin

Heja, heja, hoppas du får den, å att du hittar ett jobb i närheten!!! Skulle va så jätte roligt!!!


Emmelie

Du hör hemma här med mig!



PUBLICERAT: 2011-02-11, 18:06:34 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: