2011-02-08
 18:16:51

Ett litet hopp.



Jag är glad.
Jag har fått tillbaka min skidåkarglädje!
Jag har hoppat. Jag har snurrat. Jag har satt 360.
Jag fick en adrenalinkick.
Första gången jag hoppar på över ett år.....

Trodde mina dagar i parken var över. Har haft ont i mina knän fram och tillbaka hela tiden. Känt mig osäker och rädd. Men igår. Då kändes allt som vanligt igen. Som om jag aldrig hade skadat mig.

Jag satte fart mot hoppet och insåg att jag likagärna kunde testa snurra. Skulle de gå dåligt så skulle det göra det i vilket fall. Då kändes det bättre att ha testat.. Och de gick. Bra!
Jag är stel i mina knän idag, men det är så värt det..
Sjukt peppad. Kankse lite för peppad dock.. Ett litet snedsteg och min säsong kan va över. Men hellre att jag haft några sjukt bra dagar än bara några halvbra..
Jag tror jag ska försöka mig på en 540 nu. Eller ? Jag vet inte om jag vågar. Men om jag hade klarat det hade jag varit nöjd sen... Då kunde jag leva på det resten av säsongen.
Så vi får se...


Lena

Åh!

Fy fan Bex, det här var bästa läsningen på länge!!!!

Så glad för din skull. Massa kramar från moster =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: